Onsdag den 14:e September

I dag har jag hängt på Uni och pluggat en massa. Har hunnit läsa en av kursböckerna plus en massa andra böcker som är till nästa delkurs. Väntar fortfarande på resterande kurslitteratur för båda kurserna, adlibris är inte direkt snabba om man säger så. Beställde böckerna i början av förra veckan och fortfarande ingen leverans.

Den ena kursen har en inlämning redan den 19:e så vi får se om jag kan få lite uppskov då böckerna inte hunnit komma. På den andra kursen är det tenta först i Oktober så där är det lugnt men det är nästan två hela böcker som ska läsas tills dess.
Fördelen med båda kurserna är att de är så jvla intressanta, har verkligen valt rätt! Känns riktigt skönt att avsluta studierna på bästa sätt :) Dessutom är det inte en pina att plugga där är bara kul att lära sig men så har det varit under hela studietiden. Det känns nog så om man valt rätt,vilket jag definitivt har gjort!!

Jag lyckades plugga ordentligt och har i princip lyckats få ihop vår uppgift även fast den andra boken inte har kommit, det kallar jag ambitiöst :) Skönt att ha kommit igång!

Har glömt att visa upp mina inköp den senaste tiden, det är ju trots allt inte meningen att det ska vara en modeblogg men det kan vara kul att dela med sig av schyssta inköp som man lyckats få till. Ska försöka släng upp lite bilder idag eller imorgon.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0