Faith

Vissa människor har en inställning som jag skulle behöva- att allt ordnar sig! Man behöver inte få panik över precis allt här i världen, det brukar lösa sig tillslut ändå.
När en dörr stängs öppnas en annan..Även fast saker känns jobbiga just vid den tidpunkten när det sker så finns det förmodligen någon mening med händelsen. Det finns något bättre som väntar.
Den här terminen som förhoppningsvis är den sista innan man ger sig ut på praktik kommer bli riktigt bra, roliga kurser som är inspirerande och framförallt så får jag läsa ämnen som jag har ett stort intresse för.
Skulle ha läst en annan kurs egentligen men ångrade mig och sökte om, det var det bästa beslutet som jag tagit på länge. Trots att jag länge velade och funderade på vad som var rätt att göra.
I took a leap of faith och det visade sig bli riktigt bra !

Nu ska jag försöka att alltid gå efter mitt hjärta, det blir bäst så!                                      



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0