Underbart väder

De senaste dagarna har bjudit på underbart väder,tror bestämt att temperaturen varit uppe på 23-24 de senaste dagarna. Men vad gör det när man har en c-uppsats som ska skrivas? Knappast så att man har tid över för att sola på balkongen hela dagen. Inte så mycket att göra åt,bara köpa läget.
Nu är det inte många veckor kvar tills inlämning och jag kan helt ärligt säga att effektiviteten inte varit särskilt hög de senaste dagarna. Förhoppningsvis kommer vi att gå upp med den om några veckor i annat fall får det bli vid nästa tillfälle, vi vill ju trots allt att det vi går upp med är bra och att vi kan stå för det. Det är ju det sista stora arbetet man gör på universitetet och vill därför inte bara slänga ihop något.
Något som är skönt är att man slipper skriva 40 sidor själv och såhär i efterhand är jag glad att jag inte gav mig in i detta själv! phew
Ska fortsätta med skrivandet en stund till....sicken pluggis jag är!

Kommentarer
Postat av: DeeNoo

GEEEEK! =D

2011-05-11 @ 13:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0