Mladic gripen

Vi har väntat i 17 år på detta,äntligen har man "gripit" Mladic i Serbien. Det är skönt för människorna som förlorat sina nära och kära men det är skönt för oss andra också medtanke på vad den här människan har åsmkat.
För en gång skull kan jag faktiskt säga att jag hatar någon och jag är nog inte ensam. Inte ens ordet hat räcker till.
Anledningen till att jag skrivit "gripen" är för att man förmodligen hela tiden haft koll på den här personen men inte velat lämna ut honom. Det är så de funkar där nere, han är älskad i Belgrad. Det var även därför människor i huvudstaden gick ut i demonstration. Hur man kan avguda en person som denna,som har mördat och dödat tusentals människor. Folk brukar fråga hur läget är där nere, hur det är mellan folkslagen... Behöver jag ens säga något,deras handlingar talar ett tydligt språk.
Jag blir bara ännu mer förbannad när jag ser att folk faktiskt hyllar honom,idioter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0