Lycka på hög nivå

Nu har jag precis kommit hem från besiktningen av lägenheten.
Den är helt underbar,allt är precis som jag ville ha det. Köket blev grymt snyggt,vi har det mest omtalade köket i huset enligt snickar-chefen. Alla gillar det turkosa kaklet och den vita hällen.
Kan ju säga att jag hade nära till tårarna när jag fick se mig omkring,allt var perfekt!
Det här var absolut det bästa beslutet vi någonsin tagit..Kärlek vid första ögonkastet! YEEEEEY!
Nu längtar jag som en toooooook och på fredag är det äntligen dags...
I dag ska jag försöka packa lite till,har inte packat ner några kläder än men det ska göras idag. Sedan tänkte jag ta en sväng på Marieberg och köpa lite nödvändiga prylar. Jag har varit så duktig med shoppandet den senaste tiden, har inte köpt saker bara för att

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0