I går

I går blev det en sväng på gymmet med Therese,aka T. Hon är en av personerna som jag kom närmast under förra säsongen, hon var alltid där och peppade och gav råd. Den tjejen går rakt på sak och säger alltid vad hon tycker och tänker, vilket inte alltid uppskattas av människor i omgivningen. Hon vågar öppna käften och gå emot strömmen vilket är inspirerande. Vi pratade lite om nästa säsong, jag vet vad jag vill i alla fall och jag hoppas att chansen kommer. Just nu känns det långt bort då avsaknaden av kontakt och information är stor . Det talar sitt egna språk. I vilket fall så fortsätter jag träna, som aldrig förr,så får vi se vad som händer helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0