Headache

Tuff dag igår, gick upp tidigt och åkte till skolan för att skriva på uppsatsen. Vi satt till 12 och gick sedan på lunch. Klockan 13 var det dags för möte med handledaren och det gick bättre än förväntat. Dock står vi inför ett val nu, och jag vet hur jag vill att det hela ska sluta och jag tror att vi är överens.
Efter mötet var jag kvar i skolan och väntade några timmar på att få åka hem.
Under den tiden fick jag hemskaste migränen på länge, kunde knappt titta.
Jag blev hämtad och åkte hem,åt,tog en tablett och somnade.
Vaknade runt 21 och hade fortfarande lika ont. Tog en andra tablett och gick till sängs vid tolvslaget.
Vaknade klockan 06 imorse och hade fortfarande ont. Har aldrig haft en migrän som varat så länge så idag är huvudet inte riktigt bra än. Känner fortfarande av det, tror att jag behöver slappna av lite och vila.
Idag har jag tittat på lite serier, käkat en riktigt god lunch och nu funderar jag på om jag orkar med träning ikväll eller om jag ska låta bli.
- Har inte ens hunnit läsa nya numret av ELLE
- Såhär ser mitt rum ut just nu, kartonger överallt, It´s making me crazy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0