Här ekar det tomt

Idag har jag haft fullt upp med C-uppsatsen. Har suttit framför datorn hela dagen, har knappt hunnit äta. Vid närmre eftertanke har jag inte ens varit så hungrig,måste bero på att jag fortfarande känner mig sjuk.
Börjar bli tokig på att inte träna, jag måste till gymmet och ut och löpa. Nu börjar jag känna av mitt knä igen och det är förmodligen för att jag inte kunnat träna på mer än en vecka snart.
I morgon är det inlämning till handledare och handledning på torsdag.Ska bli spännande att se vad vår lärare tycker so far. Lite läskigt är det också,inte så kul om det vi gjort hittills är dåligt.
Tänkte ta mig in till stan imorgon och göra lite ärenden,skönt att komma ut lite efter så mycket plugg den senaste tiden.
Nu ska jag belöna mig själv,titta på lite serier innan jag går och lägger mig!
Go natt folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0