Vattenläcka,Snorig,ont i kroppen och sparkad på

En sammanfattning av den sämsta söndagen på länge.
-Började med att sova dåligt i natt, magsmärtor och illamående, det börjar bli vardagsmat. Jobbigt dock. Vaknade upp med ont i halsen.
Käkade en god frukost sedan åkte jag hem till mamma och letade i mina flyttkartonger som befinner sig i källaren.
Då vi bestämt oss för en vit(skitsnyggt!) induktionshäll i nya lägenheten så var vi tvungna att se över våra kastruller och stekpannor. Ingen vidare lycka där inte, det fanns bara en stekpanna som funkade på induktion så resten får vi ge bort till mammorna. Hade varit skönt att slippa köpa en massa sånt som är så tråkigt, men men.
-Under detta letande i garage och källare upptäckte vi dock att vi hade oerhört mycket glas och tallrikar,för mycket,kommer knappast få plats med allt i nya köket.
-Efter att ha blivit almost instängda i ett skjul,där det för övrigt var pisskallt,kände jag direkt att jag skulle bli ännu mer sjuk. Hostan och snoret var ett faktum. Grattis till mig!
-Inte nog med det så blev jag karatesparkad rakt i magen,jätte skönt! Sen lyckades jag slå mig själv på knät med en stekpanna(!) Har jag glömt att berätta att KLANT är mitt prefix?! Nu vet ni
-Som grädden på moset insåg vi att en vattenläcka var på G,som tur var hann vi sen den i tid och vi lyckades stoppa flödet. Nu får vi hoppas på att det är fixat annars kommer det vara översvämning imorgon.
Kanske är bäst att jag går och lägger mig innan något mer händer
Good Night folks!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Men oj vilken dag, du råkar då ut för allt du tjejen. Tur det är ny vecka och nya tag i dag :)

2011-03-28 @ 07:42:22
Postat av: Meli

Hhahah.. Ibland har man dagar då allt går fel,helt enkelt! Men det är bara att ta nya tag :)

2011-03-28 @ 17:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0