Vänskap

Igår tog jag en fika med underbara Cissi, vilken vän jag har funnit!
Vem hade trott det när man började på universitetet.
Vi kan verkligen prata om allt,dessutom är vi ganska lika när det gäller vissa saker. Känns jätte skönt att ha någon att prata med,någon som förstår en och sitter i samma sits själv.
Du är en pärla och en riktig vän!!
Cissi ska åka iväg till Florida nästa vår och plugga vilket låter som en kanon idé,tror det kommer bli skitbra!
NU sk jag försöka få tummen ur och se till att hälsa på när jag har chansen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men fina människa vad gullig du är! Blir ju alldeles jätterörd av detta ju! Känner exakt likadant, så otroligt glad att jag fått lära känna dig. Och ja, jag förväntar mig faktiskt en påhälsning "over there" ;)

2011-03-02 @ 20:26:50
URL: http://hjoordis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0