Tokspel

Har sovit ytterst få timmar inatt vilket innebär att jag har en tendens till att reta upp mig på småsaker.
Detta inlägg är tillägnat en person som under hela sin bloggkarriär envisats med att skriva "shoping" istället för "shopping". Jag blir lika irriterad varje gång,dessutom vill den här personen jobba inom mode men kan inte ens stava rätt till dem största märkena på marknaden.
Antingen skriver personen fel medvetet bara för att få läsarna att reagera och störa sig för det är ett bra sätt att marknadsföra sig själv på idag. Eller också bör denna person googla orden innan publicering! :)
Jag är inte ett geni på stavning själv, jag särstavar ibland osv men om jag är osäker ibland så kollar jag upp det först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0