Tips

Tänkte tipsa er om en riktigt bra hudvårdsserie. Jag har testat olika märken,allt ifrån Loreal och Nivea, till apotekets ACO och Cliniderm samt Biotherm, Clinique och Dior men produkterna har funkat till en början med sedan resulterat i en massa utslag.Jag blev helt röd och irriterad i ansiktet. Nu har jag använt Dermalogica i mer än ett år och den funkar lika bra forfarande,är riktigt nöjd. Dock ska det understrykas att resultatet beror på vilken typ av hy man har själv.
Jag provade Dermalogica efter att ha varit på konsultation och ansiktsbehandling där samma märke använts.
- Formula 10.0.6  Daily foaming cleanser, passionfruit + Green tea : Den här använder jag innan alla andra produkter,ibland tillsammans med Dior Cleansing water


- Dermalogica Essential cleansing solution

- Dermalogica Skin smoothing cream

- Dermalogica Gentle cream exfoliant





- Dior Cleansing water

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0