Snö igen

Det händer inte så mycket roligt i mitt liv just nu.
Mina lärare på universitetet envisas hela tiden med att stoppa in nya uppgifter som skall göras på så kort tid som möjligt. INTE kul!
Därför blir det inte så mycket tid över till annat,man är helt slut när dagen är över.
Idag skulle jag ha träffat Anna på Uni men eftersom vintern kommit tillbaka fick jag snällt vara hemma.
Trots detta har dagen hittills varit otroligt produktiv.
Gick upp klockan åtta och käkade frukost, det blev en lång och skön frukost med mami.
Efter det satte jag mig ner och skrev en till sida på tidigare forskning samt letade efter mer forskning på nätet.
Tog en break för ett tag sen och begav mig till gymmet,sååå skönt att få träna.
Nu är jag precis hemkommen och ska käka lite lunch och ge mig in i forskarnas värld igen tills det är dags för fredagsmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0