Nu e jag hemma

Kom nyss hem från Örebro och en väldigt trevlig middag men laget.
Det var både glatt och sorgligt, det är nog ingen som riktigt vet vad som väntar nästa säsong och det märks.
Det är många frågor som rör sig i huvudet på dem flesta,kan jag tänka mig.
Vilka ska spela,vilka ska gå, vem ska träna laget osv.
Tvillingarna tackade för sina två säsonger i klubben och det fälldes en och en annan tår, det kommer nog kännas konstigt för många när dem försvinner. Vilket inte är så konstigt, men det var ändå lite väntat. Kanske inte just i det här skedet men förr eller senare.
Utöver detta så var middagen väldigt trevlig, det blev en hel del skratt men också allvarliga samtal.
Vilket lag jag har, även fast jag inte varit med speciellt mycket den senaste tiden så kändes det inte alls konstigt. Alla i laget är så pass goa och trevliga.
Va sentimentalt detta inlägg blev, men det är så jag känner.
Ser fram emot en ny och härlig säsong, denna ska förhoppningsvis bli skadefri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0