God morgon

God morgon!
Tog en sovmorgon idag och vaknade för en stund sen såhär i efterhand så var det kanske inte den bästa idéen för nu är jag inte direkt piggare.
Man tror att man kan ta igen förlorad sömn men det funkar inte riktigt så.
Igår såg jag sista avsnittet av Klass 9A och jag blev faktiskt lite blödig, flera elever grät när dem nya pedagogerna skulle lämna skolan. Man såg verkligen hur mycket dessa lärare påverkat eleverna och vilka framsteg eleverna gjort under en termin.
En tjej hade underkänt i 9 av 12 ämnen innan, nu hade hon höjt sig i 8 ämnen.
Det som är tråkigt är att det finns många elever idag som sitter i samma sits som den tjejen,vad kan det bero på?
Eleverna engagerar sig inte i skolan tillräckligt mycket och lärarna är inte tillräckligt pedagogiska,dem måste lyssna på eleverna och deras behov.
Nog om detta, ska titta på ett avsnitt av stylisterna medans jag väntar på lunch sedan ska jag ut på promenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0