Dålig uppdatering

Har inte varit så flitig med mitt skrivande dem senaste dagarna har haft fullt upp med plugg,ovanligt!
Idag har vi lämnat in sista PM:et på den här kursen och på fredag är det seminarie som väntar.
Efter det är det dags att börja på uppsatsen, dock har jag många frågor som rör sig i min skalle i detta skede,ett svårt beslut men vi får se hur det går.
Jag har gått runt och grubblat hela dagen men inte har jag blivit klokare för det.
Efter skolan blev det en fika med min kära vän Cissi och två andra goa tjejer från klassen. Det var riktigt trevligt,det bästa var när jag spelade dum för att se hur Irene och Sandra skulle reagera. Jag låtsades om att jag inte visste vad Hälsingland var,jag spelade på mina invandrarsträngar och det gick hem. Minerna jag fick var helt freakiiin priceless,klockrent!
Imorgon hoppas jag på fler posts här på bloggen för då har jag lite halvledigt,måste gå igenom det PM:et som jag ska opponera på men det kommer inte ligga uppe förns efter 14.
Nu ska jag titta på sista delen av Klass 9A, ska bli intressant att se hur det egentligen gått för klassen som faktiskt är från Örebro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0