Armani

Min necessär råkade ut för en kidnappning för ett tag sen och är fortfarande på vift. Tror inte att den kommer tillbaka, förstår fortfarande inte vem som skulle vilja använda någon annans smink. Man vet ju aldrig hur den andra personens hygien ser ut. Köpte därmed nya saker när jag var med Malin i Stockholm,för ett tag sen.
Jag köpte bara de sakerna som är nödvändigast: Foundation,concealer och rouge
Det får funka tillsvidare, har inte lust att slänga ut så mycket pengar på det just nu.
Köpte sminket ur Armanis kollektion då jag bara hört positiva ord om deras sortiment, d eras foundation är vårdande och finns i olika former. Den jag köpte var i flytande form och ganska tunn vilket gör att den känns behaglig och inte tjock som en mask.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0