20110306

Det blev en lugn kväll för mig igår,en massa godis och fotbollsmatch på tv i gott sällskap. Inte alls så dumt!
Tråkigt att jag inte fick fira med tjejerna men det får jag ta igen vid ett senare tillfälle.
Idag blev det en sväng på Marieberg/IKEA med mammsen, har köpt lite flyttkartonger. Det börjar bli dags att packa lite smått så jag slipper göra allt sen.
-Fick en wake-up call idag,nu måste det sparas till MAX. Flyttar ju snart!
-Vilket härligt väder det har varit today, har njutit hela dagen.Snacka om att man får en energiboost när solen kommer fram och vårkänslorna därtill. Helt underbart! Det här behöver jag.
Nu ska jag titta på dokument inifrån som handlar om The phone house, många i klassen har pratat om just det här avsnittet så nu måste det ses.återkommer med kommentarer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0