20110301

Försöker fortfarande ta igen all sömn som gått förlorad under helgen, känns som jag börjar bli lite människa nu i alla fall.
Idag är det plugg som gäller,läser och skriver om vartannat. Egentligen är jag redan klar med uppgifterna men jag vill att det ska bli riktigt bra. Vill få med så mycket som möjligt, dessutom är det riktigt intressant med global kommunikation.
I eftermiddag blir det en sväng in till stan för en fika med min kära vän Cecilia, den tjejen har mycket att tänka på just nu. På både gott och ont,hoppas jag kan hjälpa till med lite goda råd i alla fall,om inte så får hon förhoppningsvis ett break från allt tänkande.
Träffade på en barndomsvän på vägen till mataffären idag, vi har aldrig haft någon vidare kontakt eller umgåtts så mycket men på handbollsplanen har vi alltid peppat varandra. Hon berättade lite om sin senaste resa till Australien och man verkligen såg på henne hur bra hon hade haft det och hur mycket hon längtade tillbaka. En drömvärld!
Hon berättade att hon nu sparade pengar för att resa dit igen i Augusti och skulle då vara kvar ett år. Va härligt!
Det är brave,att åka såå långt bort och starta i princip ett nytt liv,allt från scratch.Det är inspirerande och faschinerande samtidigt.
Jag vet att det kommer gå skit bra,bättre än så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0