Ute ur dimman

Jisses! De var några dagar sedan jag uppdaterade sist vilket beror på att jag haft fullt upp.
Ny termin,nya utmaningar men det är definitivt kul att vara tillbaka på campus igen. Kul att träffa gamla och nya kursare.
Nya terminen började i måndags och det med ett riktigt brak, vi har nämligen tenta redan på fredag(!) Helt galet,enligt mig. Men eftersom jag inte har något att säga till om så är det bara att bita i det sura äpplet och PLUGGA.
Det vi läser just nu är väldigt intressant vilket gör pluggandet mycket roligare, det är inte alls jobbigt att läsa en massa sidor om man tycker om innehållet.
Tror att C-kursen kommer att bli riktigt rolig, skönt att bli klar med den till sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0