Tuff vecka

Den här veckan och nästa kommer bli riktigt tuff, mitt knä börjar redan säga ifrån. Gjorde ont imorse och det ser ut som en svullnad precis nedanför knäskålen. Det var väl det här sjugymnasten varnade för, att det kunde svullna upp om jag gick ut för hårt.
Det jobbiga är ju att det bara är tisdag idag, inte ens hälften av veckan har gått.
Söndagen kändes som en dubbelträning eftersom vi började med fys och sedan gick på boll. När vi skulle göra vår nedjogging så kändes det oerhört mycket. Speciellt när vi skulle göra hoppövningarna.
Förmodligen för att jag inte är van vid att köra 2,5 timme konstant träning. Kan även vara så att jag inte riktigt är färdig för att köra Nisses hoppövningar.
Eftersom knät är svullet så bestämde jag mig för att ringa Magnus imorse dock utan svar. Får ringa tillbaka senare under dagen.
Är inte så säker på att jag ska vara med på allt den här och nästa vecka, framför allt därför jag vill få tag på Magnus.
Nu ska jag gå och laga lite lunch och fortsätta med plugget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0