20110106

Dagen till ära har spenderats i min sköna soffa  med tv:n på. Jag har med andra ord haft en ganska behaglig dag utan en massa träning utan vila för knät. Har även gjort klart lite plugg och är nu inne på näst sista veckan med min Engelska kurs. Det är lite jobbigt att jag endast får en veckas vila mellan den här kursen och vårterminen men men, det är bara att bita i det sura äpplet och gå vidare.
Igår publicerades ännu en artikel skriven av mig själv, det är lika roligt varje gång. Det känns så oerhört kul varje gång,äntligen har jag hittat något som jag brinner för! YEEEY
Imorgon bitti åker jag till Stockholm, har några ärenden att uträtta under dagen och sedan blir det förhoppningvis en god middag och en mysig kväll. På lördag åker vi vidare mot Tyresö där jag ska få spela min första ordentliga match efter min knäskada. Det är riktigt nervöst men det ska bli så otroligt kul, äntligen är man tillbaka på banan igen. Nu ska jag allt visa alla hur j*vla bra jag är!! Det finns bara vinst på lördag,för båda lagen.
Tidigare idag spelade A-laget sin returmatch mot Guif i Lindesberg och det hela slutade med en vinst. Tydligen ska matchen ha varit en riktig rysare men ÖSK lyckades knyta ihop säcken tillslut. BRA JOBBAT TJEJER!
Nu ska jag packa ihop lite saker till imorgon och förhoppningsvis komma i säng relativt tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0