#"%&#%&#&&##&

Så skönt var det att gå till Markus idag!
Kom nyss hem från ett besök hos klubbens naprapat. Till en början tänkte jag faktiskt avboka tiden då jag inte hade lika stark smärta längre men tur va att jag bestämde mig för att gå.
HERREGUD vad ont det gjorde, jag badade i svett efteråt,så ont gjorde det.
Samtidigt som de gör ont så är det skönt också på något konstigt sätt.
Hur som helst så fick jag reda på att det var en muskelbristning och behöver rehabträna i 1-2 veckor. Vilket innebär att det inte blir någon handbollsträning utan bara styrketräning och lite lätt jogging.
Måste säga att han var riktigt duktig och jag fick lära mig ganska mycket under den tiden jag var där. Det var inte illa pinkat. Så nästa gång någon säger att man inte ska stretcha så kommer jag öppna käften och argumentera mot!
Jag som faktiskt sa till min andra hälft igår att jag saknade gymmet :)
Tur att det handlar om max 2 veckor och inte mer, det är ju ingenting egentligen!
Skulle även återkomma om det inte blev bättre.
Nu ska jag dra på mig träningskläderna och bege mig mot gymmet, efter det ska jag titta på a-lagsmatchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0