Dagens träning...

Kunde ha gått bättre.
Dålig uppvärmning slutade med en plats vid sidan av med bandage runt låret.
Vet inte riktigt vad som har hänt mer än att något small till, förhoppningsvis är det bara en blödning eller muskelbristning.
Jag kommer nog att stå över helgens träningsmatch mot VI för att inte göra saken sämre.
Tråkigt, hade verkligen sett fram emot att få spela.
Men det kommer, inte många veckor kvar till serien kör igång igen.
Just nu sitter jag i valet och kvalet. Ska jag stanna eller gå, träningarna har inte riktigt nått upp till den nivån jag hade hoppats. Vilket inte är så konstigt då vi inte har tränare på varje pass, det är svårt att motivera sig om träningarna är slappa. Det är även då man skadar sig,som jag gjorde idag.
En sak som är säker är att jag nästa vecka kommer att åka ner på någon av HKJ´s träningar för att se hur läget ser ut där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0