Home sweet home

Nu är jag tillbaka på hemmaplan, känns ganska skönt att få komma hem och vila. Skulle behöva en semester från semestern.
Det var så mycket man skulle hinna med på den korta tiden så man hann aldrig slappna av och vila ordentligt.
På lördagen var vi på San Siro och tittade på Milan som tyvärr förlorade mot Roma. Att Borriello fick göra mål på sitt gamla lag var verkligen som att strö salt i såren. Dåligt av Zlatan att missa så många chanser som han fick men det blir bättre. Laget ligger etta i tabellen och jag hoppas att det förblir så.
Jag hann även med lite shopping,vad tror ni finns i påsarna? Den som känner mig bäst kommer lätt lista ut vad det är :)
-Pronovias var som en dröm, helt underbart fina klänningar och jag kan ju säga att jag drömde mig bort ganska många gånger. Hur som helst så hittade jag två favoriter,får se vilken det blir. Men det får bli en sväng till Stockholm först,innan jag bestämmer mig.
-Blev själv drabbad av snökaoset som fortfarande härjar i flera delar av Europa. Vår flight blev lite försenad men medtanke på hur länge folk hade väntat på att ta sig till Paris så ska jag inte klaga. Deras flight skulle ha gått 06:30 men gick 21:00. Stackare! Alla flighter var mer eller mindre försenade, man märker verkligen hur sårbart flyget är när det gäller väderlek. Flygrädslan har övergått till FOBI..
- Kom hem 03:30 imorse och det var bara att gå till sängs direkt. Är ganska seg idag men det blir bättre när man får sova ut. Tog på mig träningskläderna och drog till gymmet, det var riktigt skönt att få träna. Har märkt att träningen blivit en drog för min kropp jag måste träna för att må bra. Motivationen är på topp. Längtar tills handbollen kommer igång igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0