Handbollsträning


Handbollsträning igår, gick över förväntan. Jag hade varken glömt glömt bort hur man passade eller sköt och det är ju en bra början. Men sedan när vi gick över på en massa kombinationer då så jag mest ut som ett frågetecken. Kände mig minst sagt virrig, men som allt annat så kommer även den biten falla på plats tillslut.
Det viktigaste just nu är att jag inte tänker på det, att jag har opererat knät. För nu är det gjort och allt är som det ska. Musklerna är så gott som helt tillbaka, nu är det bara huvudet som ska kopplas bort.
Förhoppningsvis kommer jag att känna mig tryggare och tryggare för varje träning när jag inser att jag faktiskt kan göra alla de där sakerna som jag kunde innan operationen.

Glädjen att vara tillbaka på planen går inte att ta miste på, det syns verkligen på mig hur glad och peppad jag är.

Nu blir det plugg fram till damernas EM-match!
Om det är någon som är expert på att ha många bollar i luften så är det jag... den här veckan är det fullt upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0