God Jul!

God Jul till alla Er som firar!

Om man som jag,inte firar den här dagen så kan den lätt bli ganska långtråkig. Vilket den förvisso varit.
Har lyckats att dra på mig någon form av ryggskott också,kunde knappt komma upp ur sängen imorse. Men lite tigerbalsam lyckades göra susen så nu känns det definitivt bättre. Var på gymmet igår men det känns som kroppen vill ha ännu mer träning. Vilket är positivt!

Juldagen imorgon och det är många som ska ut, inget nytt.Kan vara kul att träffa folk som flyttat härifrån men som kommer hem över jul. Har inte riktigt bestämt mig för hur det blir eftersom jag inte köpt någon biljett än.
Kompisarna kommer hänga på Ritz så jag antar att jag hamnar där om det blir något.
Vi får helt enkelt se imorgon.
Nu blir det sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0