Framme i Milano


Nu sitter jag på hotellrummet i Milano,vilar mina stackars ben och käkar goda Macaroons från Ladurée. Som vanligt när jag åker utomlands så vill jag inte missa en enda sekund av dagen. Vilket innebär att jag direkt efter ankomst till hotellet tog kartan i min hand och gav mig ut på äventyr. Trots att jag varit i staden tidigare så är det lätt att virra bort sig medtanke på att vi inte bor vid samma hotell som sist.

Det blev en snabb runda eftersom klockan var rätt så mycket när vi väl kom fram till Milano.
Jag hann spotta några av mina kommande inköp, imorgon blir det mer strosande och på kvällen match :)

Tänkte att jag skulle hinna med att prova klänning på Pronovias, gick förbi deras flaggskeppsbutik idag och jag föll pladask kan man säga. Det blir svårt att välja.
Dessutom blir det en sväng på Chanel, YSL, Prada och La Rinascente.
Jag lyckades även med att hitta två riktigt snygga nyårsklänningar på Mango men vi får se om de följer med mig hem. Det beror lite på det andra shoppandet.
Imorgon är dagen D, hoppas att allt går som planerat. Jag är riktigt nervös! Håll tummarna.





Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0