Det börjar närma sig

Fullt upp,det kan man lugnt säga.
Gick upp 8 imorse och har pluggat sedan dess, måste få klart allt som måste in senast söndag den här veckan. Nu, 6 timmar senare är jag äntligen klar, kommer inte direkt ha tid att plugga när jag är i Milano då ska en massa annat göras.

Ikväll ska jag försöka tvätta en massa och även komma igång med packningen.
Vad ska man ha för väska? Vanligtvis brukar jag ta min resväska med hjul men hur ska det gå att dra en sådan i snön. Skit jobbigt med andra ord, det kanske blir en vanlig weekendbag men risken är stort att jag inte får plats med allt i den. Dagens i-landsproblem.


Har inte hunnit skriva ihop någon ny artikel till jobbet den här veckan, alla skriver ju redan om EM så det känns inte direkt smart. Försökte knåpa ihop något efter matchen igår men det fanns inte tillräckligt mycket att säga.
Jag får helt enkelt ta nya tag till nästa vecka :) Ska försöka få tag på en av mina vänner som spelar i Danmark, men som nu är hemma. Vore kul att få en liten intervju. Hoppas på att det går att ordna.

Nu ska jag försöka mig på att vara lite effektiv igen. Kommer säkert flera inlägg senare ikväll,förmodligen ett om Nordin Gerzic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0