20101229

Just nu består min vardag av en massa plugg, hinner inte med något annat. Börjar bli lite less på att behöva läsa ut en bok varannan vecka, det blir rätt jobbigt och man blir knäpp av det. Speciellt om man läser böcker som man annars inte skulle ha något intresse för.
Den här veckan och nästa kommer bli riktigt tuff, har nämligen fått reda på hur mitt träningsschema ser ut nästa vecka.
Träning: Söndag - onsdag
Match: Torsdag och Lördag
Det känns lite oroväckande medtanke på mitt knä, jag hoppas att det klarar av så mycket belastning på en gång. Ska försöka att ta det lugnt, om jag märker att det blir svullet eller om jag får riktigt ont då måste jag gå av ,helt enkelt. Håller tummarna för att det går bra.
Va händer på nyår? Inte mycket, som vanligt. Planeringen halkar alltid efter vilket resulterar i att vi tillslut ändå sitter någonstans i Örebro. Tråkigt.
Funderade häromdagen på att åka till Åre, problemet är hur man ska ta sig dit. Alla plan som går från Arlanda var fullbokade, tåget kostar skjortan. Mer än boende och skipass för två personer. SJ är ju verkligen det bästa vi har i landet, alltid så punktliga och billiga.
Nu ska jag återgå till mitt plugg, hoppas på att få uppsatsen klar imorgon så jag slipper sitta med den i alla fall.
Rach,don´t move girl - I need you here with me. Min lilla stalker!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0