20101202


Det blev ingen handbollsträning idag, den var ju så klart inställd eftersom det spelades match igår.
Jag som var hur peppad som helst, men jag fick traska ner till gymmet och köra styrka och intervallträning istället.
Känns som att jag håller på att dra på mig någon förkylning ,känner mig allmänt hängig och orkeslös fick även ett migränanfall så sent som igår. Vi får se om jag klarar mig,skulle inte förvåna mig om jag vaknar upp imorgon men en riktig förkylning. Det skulle vara typiskt medtanke på att jag ska jobba imorgon,men för omväxlingsskull ska jag göra något riktigt roligt så jag hoppas verkligen på att jag håller mig frisk!

Imorgon - Träningslandskamp mot Kroatien i idrottshuset klockan 19:00, KOM DIT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0