Trött

07:00 vaknade,somnade om

08:20 vaknade och blev uppringd av en sjuksköterska. Som inte hade någon aning om knäskador och frågade inte ens vad som hade hänt egentligen. Lite komiskt och stor skillnad från när man blev uppringd i Hallsberg.
08:25 Hennes system pajjade så hon bad om att få återkomma
 
08:30 Ringde tillbaka och förklarade att de var fullt idag men att jag kunde få en tid imorgon.

09:00 Ringer min kära mamma för att förklara läget och efter samtalet känner jag mig riktigt trött. Helt plötsligt!

09:01 Ligger och snarkar i soffan!!Helt slut

12:00 Kommer min andra hälft hem för att se hur det står till med mig och upptäcker att jag sover. Vi överlägger lite och fastställer att min trötthet beror på den konstanta smärtan från knät. Vi käkar lunch

13:00 Är riktigt pigg efter maten, tar fram kurslitteraturen och börjar läsa,stryka under och anteckna. Fan va bra jag är- tänker jag för mig själv.

15:03 Helt slut igen! Dags att blogga och vila igen. Måste ju vara pigg klockan 16 då är det handboll på TV



AHHH VILKEN DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0