Pinsamt

För någon vecka sedan var jag och min andra hälft på ICA maxi i stan och storhandlade. Vi brukar oftast använda oss av självscanning bara för att det är riktigt smidigt,om man inte får avstämning och måste plocka ut allt igen.hahah
Sist vi var där så såg jag ett nytt sätt att sno kött på, det värsta av allt vara att vi fick vittna detta och att personen i fråga är känd från handbollen.Jag känner inte personen utan vet bara vem det är. Dock skämdes jag åt deras vägnar.Pinsamt är bara förnamnet.
Tydligen var personen där med sin partner och fick avstämning,de la upp alla saker på rullbandet och de skyndade sig. Tills de plockade upp ett paket med köttfärs,ett STORT paket,tydligen hade paret gått till en våg vid frukten och snott en etikett därifrån och satt fast på köttet. Med andra ord så använde de en felaktig etikett för att få köttet billigare men fortfarande ha det inräknat. Dock märkte kassörskan detta och frågade varför det satt en extra etikett. Hur de förklarade det hela har jag ingen aning om, men det var riktigt pinsamt.
Om du inte har råd att betala för din mat så köp den inte!!!!PINSAMT PINSAMT! Hoppas att ICA anmälde detta,för det borde klassas som stöld.
Nu förstår jag varför butikerna använder sig av avstämning,det borde göras oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0