”så han var ju förbandet till mig”


Superentreprenören Therese Albrechtson verkar ha trampat i klaveret.
Hon ska ha intervjuats av en journaliststudent som även jobbar för tidningen Filter, intervjun skulle enligt Therese ha gjorts i examensyfte.Alltså skulle studenten ha använt materialet i sin uppsats.
Efter intervjun sägs det att Therese raderat materialet som spelats in under intervjun,detta för att vissa saker som  hon sagt under intervjun inte var lämpliga att publiceras. Hon antyder även att hon inte hade en aning om att intervjun skulle publiceras i form av en artikel.
Kan det verkligen vara så att hon inte hade någon som helst aning om att detta skulle publiceras? Hon träffade ju trots allt en journalist. Lite motsägelsefullt måste jag säga.
Vem ska man tro på?
Studenten eller Albrechtson,det återstår att se.
Albrechtson har valt att kommentera saken på sin personliga blogg,där hon bland annat skrivit detta:


"I mina föreläsningar säger jag att jag pratade efter Barack Obama på ett möte. Jag skämtar och säger, ”så han var ju förbandet till mig”. Att han skulle vara förband menar jag såklart inte ordagrant. Obama pratade dessutom kvällen före mig, vilket jag också skojar om ibland"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0