Facebook

Loggade in på Facebook idag och såg att en av mina vänner fyllde år,gick in på profilen och skrev Grattis! Sedan fick jag syn på något som jag inte sett förut(!)
Att man har facebook tillsammans, alltså om man är ett par så har man skrivit Anders Fia Andersson eller bådas efternamn som profil. Det här är något helt nytt för mig, blev väldigt paff!
De som lever länge i ett och samma förhållande blir som en person tillslut, vilket kanske inte är så konstigt. Det bara blir så!
Men att man skapar ett gemensamt facebook-konto var en intressant input.
Är det bara jag som har missat detta?
SEN eller vad :)

Kommentarer
Postat av: irena

haha, jag vet altså det är ju sant man blir ju en person, men gms fb konto är til överdrift, tycker jag som man inte litar på sin partner, jo sett det förr,...inte så ovanligt...

2011-03-15 @ 09:09:49
URL: http://anerii.blogg.se/
Postat av: Meli

Ellerhur, tycker verkligen att det är överdrivet.Känns mer som man har det för att hålla koll på varandra,som du säger,att man har svårt för att lita på varandra

2011-03-15 @ 20:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0