ELITSERIEN baby!

- Jag var ju med i början av säsongen och körde skiten ur mig på försäsongen, roligaste försäsongsträningen på länge och jag var så otroligt fokuserad. Jag var helt säker på att den här säsongen skulle bli min. Allt kändes så bra!
- Att komma till ett nytt lag är inte lätt och jag trodde att de skulle bli riktigt svårt men det gick över förväntan. Alla var så otroligt gulliga och snälla. FOKUSERADE! De peppade mig otroligt mkt och jag tog åt mig för första gången.
Sedan kom skadan tillbaka och jag blev tvungen att operera mig vilket innebar att jag kanske skulle vara tillbaka efter jul. Strax innan juluppehållet fick jag klartecken från sjukgymnasten och till en början kändes allt bra men sedan fick jag problem igen. Jag bestämde mig för att inte tvinga fram en snabb comeback utan jag ville komma tillbaka succesivt. Har kört styrketräning och varit nere på några handbollspass,har även spelat matcher med division 2 laget.
Eftersom jag inte varit med speciellt mycket så känns det inte som att jag förtjänar att få en så snygg tröja, men det är mitt lag och jag saknar alla otroligt mkt. Jag har varit med dem all the way den här säsongen,psykiskt!
Jag längtar till försäsongen,det här året ska bli mitt. Eller vågar jag säga så?! JINX
TACK,för att ni trott på mig! Snart är jag tillbaka,på riktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0