20110315


Idag har jag mest hängt på Universitetet, jag och Anna bestämde oss för att ses redan klockan 10 för att förbereda oss inför opponeringen. Danielsson/Wåger hade gjort ett så bra PM att vi knappt kunde hitta några kritiska frågor. Tillslut fick vi panik och bara skrev några random frågor som kanske inte var så väsentliga egentligen.
Vi skulle presentera vårt PM först och sedan själv få några kritiska frågor, jag som alltid är nervös inför muntliga saker tyckte att det gick bra och det kändes skönt. Det är inte så farligt när man sitter tillsammans i en grupp, då blir det mer en diskussion. Vårt PM var bra,ingen komplettering dock fick vi lite kritik på vissa delar som vi måste tänka på när vi skriver nästa PM.

Vår lärare var så exalterad över allas PM så vi gick över tiden, hon pratade ganska mycket plus att hon fick oss att skratta lite här och där. Speciellt när hon använde sig av en metafor som innehöll ett täcke som var för kort när man drog upp det till hakan..behöver jag säga mer... Flummigt är bara förbamnet.
Dessutom tyckte hon att jag och hon avslutade varandra meningar, DET är INTE positivt..hahah..Herregud!!
NU känns det skönt att ha det gjort, bara en oppnering kvar på den här kursen sen är det dags för C-uppsatsen på allvar.
Imorgon väntar en ledig dag, ska ut på en löptur om vädret är fint annars blir det vila. Måste ladda batterierna inför allt skrivande som väntar denna och nästa vecka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0