Life

Har varit otroligt trött den senaste tiden. Helt orkeslös och utmattad. Jag vet inte om det kan vara en sen reaktion på stressen kring uppsatsen men det är mycket möjligt. I vilket fall börjar jag bli riktigt trött på att må såhär, att knappt orka gå upp ur sängen,orkar knappt laga mat ibland.
Det jobbigaste är att jag faktiskt har försökt att skärpa till mig flera gånger men tyvärr har jag fallit tillbaka varje gång.
I dag gick jag in på Life-butiken här i stan och frågade om de hade något bra just när man känner sig orkeslös osv.
Det fanns flera alternativ, dock har jag alltid varit emot att ta en massa tillsatser och tabletter så jag var lite skeptisk till en början. Men tillslut köpte jag med mig en flaska med kosttillskott, nu får vi se hur det hela artar sig. Jag hoppas verkligen att jag kan komma på fötter igen. Det är rätt jobbigt att bara vara trött när man vill träna och göra saker!
Jag passade även på att köpa med mig en tub med Aloe vera.
Har haft problem med hyn en längre period, fick tips om att aloe vera är riktigt bra så även det ska testas!!
Självklart återkommer jag med resultatredovisning senare( kanske t.o.m. kan bli en powerpoint presentation)

Kommentarer
Postat av: DeeNoo

Taha PowerPOint=)=)=)

2011-06-14 @ 23:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0