Ja sam u soooku

Hahaha.. Ikväll har vi varit med om en liten olycka i lägenheten. Som tur var är det inte så allvarligt så vi kan till och med skratta åt det nu.
Min andra hälft lyckades på något sätt riva ner ketchupflaskan som föll ner på parkettgolvet och sprack!
Kan ju säga som så att vårat fina VITA (!) kök var väldigt rött efter den incidenten. Det var ketchup över,under,på..tjaaa,you name it- överallt i hela köket. Smällen blev tillräckligt hård att det till och med kom fläckar på golvet i vardagsrummet, som tur var slutade fläckarna precis intill kanten av soffan och mattan. PHEW!
Ikväll har jag blivit bästa vän med moppen,såpan och torktrasan...
Jag ser det från den ljusa sidan, köket hade förmodligen aldrig varit så rent som det är nu om detta inte hade hänt :)
Fatta chocken när jag efter smällen tittar mot köket som är en STOR RÖD sörja!!!
Min första tanke var att han hade gjort sig illa och att det sprutade blod överallt. Som i skräckfilmer!hahah
Borde ha tagit en bild på det hela men det är lätt att vara efterklok.
Nu blir det sängen efter några timmars städande!

Kommentarer
Postat av: DeeNoo

Catch up later

2011-06-16 @ 11:30:42
Postat av: Meli

Haha.. Aaa..Två tomater gick över vägen när den ene blev påkörd......något i den stilen :)

2011-06-16 @ 15:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0