Igår/idag

- Det blev en sväng förbi den så kallade "brakfesten".
Jag är faktiskt glad över att vi åkte dit, skrattade som en tok hela natten. Dessutom fick jag lära känna lite nya människor och träffa mina söta kusiner och släktingar.
- Somliga hade fått i sig en aningen för mycket av det goda
- De blev en sväng till McDonalds framåt småtimmarna
- Jajce som var med på Järnvägen Cup  tog hem B-finalen idag vilket egentligen inte säger så mycket om deras kapacitet. De är otroligt duktiga och talangfulla men har långt ifrån samma träningsmöjligheter som vi har här i Sverige. Laget tränar vanligtvis på betong, bara ett fåtal gånger i veckan och spelar inte i någon serie alls.
Trots detta lyckas de slå HKJ som senare gick till A-final.
Jag är riktigt imponerad!!
Dessutom var stämningen magisk, alla bosnier som hade kommit dit bara för deras skull och även andra som bara var nyfikna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0