Hemma

Nu har vi precis landat här hemma efter en lång dag i Stockholm.
Klockan tio skulle jag befinna mig på Sveriges television och det var en upplevelse för sig. Det var helt magiskt att komma in i byggnaden,det var precis som jag hade förväntat mig.
Intervjun gick riktigt bra och det kändes bra från deras sida också medtanke på vad dem sa osv.
Jag skulle få ett besked inom några dagar och nu måste jag själv ta mig en funderare. Satsa eller inte?!
- blivande arbetsplats?
Efter intervjun åkte vi tillbaka in mot stan,käkade lite lunch och tog en sväng på stan och till Sollentuna.
Fick med mig ett par skor och en klänning.. Höll nästan på att få med mig en Burberry trench också men det får vänta ett tag. Den som fanns i butiken satt inte så bra.

Kommentarer
Postat av: cissi

Så himla häftigt! Håller alla tummar och tår för dig :D

2011-06-23 @ 22:45:10
Postat av: Meli

Tack vännen!! Det behövs medtanke på min tur den senaste tiden :( hoppas allt är bra med dig ,vi måste ta och ses snart!

2011-06-24 @ 00:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0