Ett erkännande

Japp, jag har därmed också fallit i paradise hotel träsket. Fattar inte hur jag lyckas!
Var tvungen att titta på det första avsnittet bara för att se vilka typer som kvalat in det här året. Tyvärr så blev jag fast, inte för att jag fastnade för någon utseendemässigt utan mer för att jag blev förvånad och paff över hur folk kunde bete sig.
De flesta av deltagarna är några år yngre än mig vilket i vissa fall ursäktar deras handlingar och beteende men jag blev faktiskt förvånad över hur mycket kroppsfixering det var. Det första killarna kommenterade var tjejernas bh-storlek och det var även så de valde sin första partner... Behöver jag säga mer?
Vad gör man inte för att dra publik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0