En guldkrok

Nu börjar det bli dålig uppdatering här igen,förstår inte riktigt hur jag inte hinner med att blogga. Det är ju inte så att jag jobbar eller pluggar men tydligen försöker jag klämma in tusen andra saker nu när det finns lite utrymme.
I dag har jag träffat goa Emma, vi har varit på Märthas och fikat. Just nu försöker jag träffa mina vänner så ofta som möjligt, för sedan när plugget kommer igång igen så blir det inte så mycket häng,tyvärr.
Jag hann även med en sväng på stan där jag gick i alla inredningsbutiker för omväxlingsskull. Hittade den här kroken/galgen på Åhlens. Har länge letat efter något bra alternativ att hänga mina väskor i så jag blev ganska nöjd när jag sprang på det här föremålet. Äntligen kan jag packa upp alla väskor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0