Viktigt meddelande

Jag är i Hallsberg,hela helgen, min moibl e kaputt. Mitt batteri dog innan jag ens hann checka mobilen. Så alla som behöver få kontakt med mig asap hör av er på facebook eller msn eftersom laddaren naturligtvis inte är med. Som vanligt!

I morgon är det äntligen dags att måla vardagsrummet, som vi har längtat efter denna stund. Förarbetet har varit riktigt jobbigt så jag hoppas det är mödan värt. Vi får se imorgon helt enkelt! Nu är det bara att hoppas på att duken inte släppt från väggen för isåf har vi ett problem imorgon.

Ska strax ge mig ut och träna lite,ska bli skönt att röra på fläsket såhär på kvällskvisten när det är behagligt väder ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0