Uppe med tuppen

Har bestämt mig för att lägga upp kosten och komma igång med träningen ordentligt så idag gick jag upp och startade dagen med ett träningspass. Har precis kommit hem och jag är helt slut vilken skillnad från förra sommaren när jag tränade varje dag hela sommaren. Då mådde jag riktigt bra också,det var kul att träna. Passen var riktigt roliga även fast det var jobbigt ibland.

Just nu kämpar jag bara för att få tillbaka motivationen för jag har inget mål inför den här säsongen,vet inte hur det kommer att gå. Det enda jag vet är att jag tar det som det kommer.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du får hojta till om du vill med till friskis någon dag :)

2011-07-19 @ 23:22:14
Postat av: Meli

Det ska jag definitivt göra :)

2011-07-20 @ 11:24:44
Postat av: Linda

Bra bra :) Från och med nästa vecka blir det hårdträning och höstens schema ser väldigt bra ut, många bra pass på Kvarnen :)

2011-07-20 @ 13:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0