That´s all 4 today

Sitter vid datorn efter att ha proppat i mig en massa grillat.Det var både trevligt och gott.
Nu blir det några avsnitt av "How I met your mother" innan det är dags för sängen. Har lyckats med att vända på dygnet ganska rejält så just nu är jag inte alls trött trots att jag kört två träningspass idag.
Det var riktigt skönt att få träna ordentligt så nu har jag hunnit med både styrka och konditionsträning.

I morgon ska jag försöka klämma in en sväng på gymmet om inte det blir av så får det bli en omgång tennis. Sedan blir det Hallsberg på eftermiddagen är det tänkt,måste ju hänga med mami.
Vi ska även försöka hinna med en sväng till Möller Bil i morgon och titta på vår blivande bil..... sen när det blir det är en annan femma :)

Go natt

Kommentarer
Postat av: cissi

Tycker att vi ska ses snart:)

2011-07-26 @ 08:40:29
Postat av: Meli

Självklart ska vi de :)

2011-07-26 @ 20:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0