Nya joggingskor

Letar efter ett par bra joggingskor då mina sjunger på sista versen dock var det svårt att hitta några som föll mig i smaken.
I dag finns det bättre utbud för de som har pronation än för sådana som mig som har ett neutralt löpsteg.
Kikade på löplabbet, intersport,team sportia och stadium igår där de flesta butikerna förklarade att de håller på och fyller på butikerna med de senaste modellerna så därför kan de vara lite utplockat.
Så nu står jag och väljer mellan


-Adidas supernova glide 3
-Asics nimbus


Adidas Supernova har jag använt den här säsongen och det kan nog vara den bästa skon jag någonsin använt men problemet är att ingen av butikerna här i stan eller på Marieberg för den delen har min storlek inne. Eftersom det är förra säsongens modell så kommer det naturligtvis ingen påfyllning heller.
Så antingen får jag försöka hitta en sida på nätet som har skorna eller så får jag köpa nimbusen istället.

Dagens i-landsproblem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0