Minnet är bra men kort

Den här dagen började ganska bra. Gick upp tidigt och käkade en god frukost. Städade lite här hemma och fixade lite saker till lunchen.
Mitt i matlagningen kom jag på att jag glömt att spara ett dokument(kan vara flera) på min hårddisk,jag förde över alla mappar på skrivbordet och vi formaterade om datorn. Efter det kom jag på att det fanns dokument i "documents" mappen på min "dock"...som jag självklart hade glömt att flytta över,det värsta av allt är att det fanns dokument som jag skrivit till uppsatsen.
Så nu sitter jag här med slägget i brevlådan.
Just nu är jag arg,förbannad,förtvivlad och omotiverad. Jag orkar inte sätta mig ner och skriva om sakerna som försvunnit. Det låter kanske inte så jobbigt egentligen men jag har lagt ner väldigt mycket blod,svett och tårar för att få resultatet så bra som möjligt. Har läst flera artiklar och avhandlingar för att få till det så bra som möjligt och nu är det borta...
Det är dagar som denna som jag önskar att datorer inte fanns, att man var tvungen att skriva på papper- som man inte kan radera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0