Magsmärta är inte att leka med

I går pratade jag med en vän som bjöd upp mig till Stockholm över helgen vilket lät riktigt kul medtanke på hur vi hade det sist. DÅ fick jag agera shoppingråd,vi käkade på en häftig restaurang men maten var lite sisådär och vi fick träffa Björn Gustavsson på Anglais. Det var en mycket trevlig weekendresa.
Den här gången blir jag tvungen till att avböja, min andra hälft ligger hemma med otrolig smärta i njurtrakten och därför känner jag att jag hellre stannar hemma. Vill ta hand om honom och hjälpa till så gott jag kan.
I dag har vi ringt till vårdcentralen så nu får vi se om det kanske blir ett sjukhus besök under dagen.

Kommentarer
Postat av: DeeNoo

My little nurse =)

2011-07-29 @ 18:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0