Jag och teknikprylar= kaoz

Tänkte att jag skulle ladda upp lite bilder så ni kan få se hur duktig jag varit de närmsta veckorna med allt målande hemma hos mamma. Idag blev vi äntligen klara och resultatet blev ganska bra trots att vi aldrig gjort det tidigare.
Problemet är att min iphone har lämnats in på lagning,den har haft lite kommunikationssvårigheter den senaste tiden. I onsdags la mikrofonen av, ringsignalen funkade hur bra som helst problemet var att jag inte hörde ett skvatt i luren. Vi testade att starta om den,formatera osv men inget funkade så tillslut fick jag lämna in den. Varpå jag fick en lånemobil,som är hur gammal som helst. Så nu blir det lite svårt att dokumentera min vardag i bildform då kameran på mobilen är nästintill obefintlig.
Jag hoppas att lagningen går fort! Saknar den nya tekniken..hahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0